Scholl geeft met #Feetie naam aan zomerse trend

Met Velvet Smooth zijn voeten klaar om gezien te worden

Iedereen heeft in meer of mindere mate last van eelt. Scholl, al meer dan 100 jaar de expert op het gebied van voetverzorging, introduceert de Velvet Smooth Express Pedi. Met deze elektrische voetvijl met draaiende Micralumina-kop is harde huid en eelt in een oogwenk verwijderd en mogen je voeten weer gezien worden. Scholl roept daarom de #Feetie in het leven, waarmee een naam wordt gegeven aan het delen van leuke zomerfoto’s van je voeten, met op de achtergrond een prachtig strand of uitzicht.

Professionele pedicure thuis
Met de Scholl Velvet Smooth Express Pedi haal je de pedicure bij jou in huis. De elektrische vijl is eenvoudig in gebruik en binnen enkele minuten zijn je voeten zijdezacht. De draaiende Micralumina-kop bestaat uit minuscule schurende deeltjes die in een oogwenk harde huid en eelt verwijderen.  De Velvet Smooth heeft geen mesjes en is voorzien van een systeem dat de draaiende kop blokkeert zodra je te hard drukt. Scholl Velvet Smooth Express Pedi is verkrijgbaar voor de consumentenadviesprijs van €39,95. Voor een optimaal resultaat dient de  Micralumina-kop vervangen te worden na ongeveer 12 beurten. De navulverpakking bevat twee Micralumina-koppen en heeft een consumentenadviesprijs van €14,95.

Voeten #Feetie-proof
Op social media delen mensen in de zomer massaal foto’s van voeten op  het strand, voor een prachtig uitzicht of aan het zwembad. Afgelopen jaar werden deze foto’s het vaakst gedeeld op Instagram. Scholl roept een nieuwe hashtag in het leven om deze trend een naam te geven en de focus te verleggen van het prachtige uitzicht op de achtergrond van de foto, naar de verzorgde voeten die je vol trots kunt delen. Met #Feetie kunnen we deze zomer allemaal onze voetenfoto’s delen.

Over Velvet Smooth Express Pedi
De Velvet Smooth Express Pedi is een elektrische vijl die harde huid en eeltplekken op zachte wijze volledig verwijdert. De draaiende Micralumina-kop bestaat uit minuscule schurende deeltjes die in een oogwenk harde huid en eelt verwijderen en je voeten glad en zacht maken.  De Velvet Smooth heeft geen mesjes en is voorzien van een systeem dat de draaiende kop blokkeert zodra je te hard drukt.

Scholl Velvet Smooth Express Pedi is verkrijgbaar voor de consumentenadviesprijs van €39,95. Het Velvet Smooth navulpakket bevat twee Micralumina-koppen die ongeveer 12 beurten meegaan. De consumentenadviesprijs van dit navulpakket is €14,95.

Voordelen van Scholl Velvet Smooth Express Pedi:

1. Zijdezachte voeten na één behandeling.
  2. Zichtbare resultaten binnen enkele minuten.
  3. Gemakkelijk in gebruik.
  4. Automatische blokkering van draaiende kop bij overmatige druk.

Over Scholl
Scholl is al ruim 100 jaar de expert op het gebied van voetverzorging. Het merk is vernoemd naar de oprichter van het bedrijf, dr. William Mathias Scholl. Zijn levensmissie was het verbeteren van de gezondheid, het comfort en welzijn van mensen via hun voeten. Het is het enige merk met een complete range voetverzorgingsproducten. De producten van Scholl bieden de oplossing voor verschillende voetproblemen. Met Velvet Smooth richt Scholl zich niet alleen op een probleem, maar ook op schoonheid.

Factsheet Scholl Velvet Smooth

PDF - 3.5 Mb