Sarah Goossens versterkt digitaal marketingbureau Pervorm

Brussel/Amsterdam, 18 november 2013 - Sarah Goossens versterkt het team van Pervorm België. Sarah is een veteraan in het Belgische online medialandschap waar zij al meer dan 8 jaar werkte, vooral aan de kant van de grootste Belgische uitgevers (o.a. Microsoft, Skynet en de Persgroep). Sarah neemt een schat aan ervaring mee alsook een duidelijke zienswijze hoe online advertising en met name display advertising slimmer kan. Zij neemt de rol op van Business Development Manager bij Pervorm.

Sarah Goossen legt uit: “Na 8 jaar bij belangrijke Belgische adverteerders begin ik met veel enthousiasme aan mijn taak bij Pervorm. Ik geloof in de kracht van digitale media en in de kracht van data – en zeker de combinatie van deze twee aspecten. Met Pervorm zal ik Belgische adverteerders helpen om display marketing op basis van data op een slimme manier te gebruiken voor optimale ROI.”

Pervorm richt zich op het optimale rendement uit display en social advertising. Pervorm stuurt merk- en verkoopdoelstellingen door het winnen van de juiste momenten in de customer journey. Het rendement voor adverteerders staat altijd voorop. Door technologie-onafhankelijk te werken kan Pervorm bijvoorbeeld altijd de beste Real Time Bidding oplossingen aanbieden. Belgische klanten zijn onder andere Mediamarkt en van Lanschot bankiers. Samen met haar klanten gaat Pervorm voor een marktleiderspositie: in 2014 zal het digitale marketingbureau samen met adverteerders en uitgevers de markt verder helpen ontwikkelen, door ervaringen en mogelijkheden te delen met klanten en geïnteresseerden.

Vanuit haar hoofdkantoor in Amsterdam werkt Pervorm voor klanten die zowel hun online display als social advertising inzet nationaal of internationaal willen optimaliseren. Zie www.pervorm.com

PB-Sarah-Goossens-versterkt-digitaal-marketingbureau-Pervorm-18112013.pdf