Persbericht: Online snoepwinkeltje snoepzoet.be breidt gamma gezond snoep uit

Rawbite fruit- en notenrepen
Rawbite fruit- en notenrepen zijn biologische snackbars uit Denemarken. Ze zijn glutenvrij, lactosevrij en bevatten alleen natuurlijke fruitsuikers. Dat ze “rauw” zijn wil zeggen dat de ingrediënten op niet meer dan 40 graden Celsius zijn verwarmd, hierdoor blijft hun voedingswaarde in tact. De Rawbite notenbars kan je eten zonder schuldgevoel, er zitten namelijk enkel noten en fruit in!

Deze Rawbite notenbars zijn verkrijgbaar per stuk voor €1,90 en beschikbaar in 6 verschillende smaken: Cashew, Coconut, Raw Cacao, Apple Cinnamon, Vanilla Berries en Spicy Lime

Generous glutenvrije koekjes
Of je nu kiest voor een glutenarm dieet of moet door gezondheidsproblemen, deze ambachtelijke koekjes van het Belgische Generous zijn heerlijk en zien er gewoon ook leuk uit!

De Generous glutenvrije koekjes zijn verkrijgbaar in zakjes van 125gr voor €3,50 en zijn beschikbaar in 5 verschillende smaken: Victor Vanille, Sylvain Speculoos, Nicole NoisetteCéline Citron, Charlotte Chocolat

Het Belgische bedrijf  Sweet-Switch maakt heerlijke chocoladeproducten zonder suiker: die wordt vervangen door stevia. De suikervrije chocolate chip koekjes zijn de eerste koekjes ter wereld met donkere chocolade die zoeter worden gemaakt met de natuurlijke zoetstof stevia en verder geen toegevoegde suikers bevatten.

De melk- en donkere chocolade van Sweet Switch zijn verkrijgbaar voor € 3, de hazelnootchocolade voor € 4. De koekjes van Sweet Switch zijn verkrijgbaar in doosjes van 100gr voor € 3,25.

Lactosevrije chocolade Lovechock bars
Lovechock zijn ‘bars met een bite’: een magische combinatie van biologische rauwe chocolade en grote stukken superfoods, noten en vruchten. De Lovechock repen passen in een veganistisch dieet, is melkvrij, sojavrij en glutenvrij.

De repen rauwe chocolade met superfoods van Lovechock zijn verkrijgbaar aan € 3 per reep in 5 smaken: Cherry/Chili, Goji/Orange, Mulberry/VanillaPineapple/Incaberry, Pure Nibs.

- einde -

Noot aan de redactie:
Je vindt Zoet online op www.snoepzoet.be en offline in de Onze-Lieve-Vrouwestraat nummer 143. Het kleinste snoepwinkeltje van Mechelen is open van dinsdag tot en met zaterdag van 10u tot 18u.

Online bestellingen geplaatst op een werkdag voor 17u worden reeds de volgende werkdag geleverd.

Bij vragen, aarzel niet me te contacteren: Goedele Soetemans - [email protected] - 0494 16 53 78