Lancering Neuf Mois Belle concept store met figuuradvies voor zwangere vrouwen, voor een stijlvolle en goed-in-je-vel-zwangerschap

Webshop Neufmoisbelle.com zet online succesverhaal offline verder

Je kleur- en figuurtype kennen is belangrijk om de juiste kledij te kiezen om er goed uit te zien, zich goed te voelen en dat ook uit te stralen. Neufmoisbelle.com, de succesvolle webshop met een ruim assortiment kleding en lingerie voor de modebewuste zwangere vrouw, trekt dit gegeven door naar zwangere vrouwen en lanceert de Neuf Mois Belle concept store waar zwangere vrouwen terecht kunnen voor kleur- en figuuradvies en de juiste kledij op maat van een zwanger lichaam.

Vraag van zwangere vrouwen naar stijladvies op maat van hun veranderend lichaam

“Sinds de start van Neufmoisbelle.com 3 jaar geleden ben ik gecontacteerd door vele zwangere vrouwen. Het viel op hoe moeilijk het voor hen soms is om de juiste kledij te vinden, waarin ze er goed uit zien en waarin ze zich mooi voelen”, vertelt Ankie Duis, oprichtster van de Neufmoisbelle.com webshop en concept store. “Zwangere vrouwen zoeken vaak kledij om bepaalde punten te verdoezelen en andere net te accentueren. Omdat zwangere vrouwen zich niet altijd supergoed voelen is het ook heel belangrijk dat ze de juiste kleuren dragen. Als je er goed uitziet dan voel je je vanzelf beter in je vel. Neufmoisbelle.com lanceert daarom een concept store in Dilbeek, Brussel, waar Neufmoisbelle.com samen met een professionele styliste figuur- en  kleuradvies geeft specifiek op maat van zwangere vrouwen.”

Styling workshops op basis van zwangerschapsfiguurtypes

Styliste Annemie De Rijck was meteen te vinden voor het concept: “Figuuradvies bestaat al jaren voor zeg maar ‘gewone’ vrouwen, maar de normale figuurtypes veranderen compleet als je zwanger bent omdat je figuur andere vormen gaat aannemen. Met de styling workshops die we organiseren in de Neuf Mois Belle concept store willen we zwangere vrouwen helpen de juiste kledij in de juiste modellen te vinden, zodat ze er goed uit zien en zich ook heel hun zwangerschap door mooi voelen. Tijdens zo’n workshop gaan we, naast kleuradvies, in op de figuurtypes en geven we persoonlijk advies voor de optimale zwangerschapsoutfit. Die verschilt van vrouw tot vrouw: sommige vrouwen dragen bijvoorbeeld erg rond, anderen vooral naar voren; bij sommige vrouwen is een volle boezem een sterk punt, terwijl andere vrouwen een te zware boezem best verdoezelen. Met de resultaten van de workshops willen we op korte termijn een stylinggids voor zwangere vrouwen ontwikkelen.”

Verschillende elementen komen aan bod: hoe er slanker uitzien, hoe creëer ik weer een taille, hoe grote borsten minder laten opvallen,.. Maar ook algemene outfittips zoals de juiste basics, en hoe combineren met een beperkte garderobe? Inschrijven voor de styling workshops kan via de website www.neufmoisbelle.com.

De Neuf Mois Belle concept store in Brussel: praktisch

De Neuf Mois Belle concept store is gelegen op de Ninoofsesteenweg 247 in Dilbeek, op de grens met Brussel, en vlakbij afrit 13 op de Brusselse ring, en is open woensdag tot en met zaterdag van 10u tot 18u. De styling workshops vinden ’s avonds plaats en duurt 2u à 2u30. Een workshop bestaat uit kleur- en figuuradvies, en het samenstellen van een persoonlijke outfit. Er is geen aankoopverplichting.

- einde -

Over Neufmoisbelle.com

Neufmoisbelle.com is een online shop voor een zwangerschap in stijl met modieuze kledij met een goede prijs-kwaliteitverhouding, met klanten in België, Nederland en Frankrijk. Neufmoisbelle.com heeft een uitgebreide collectie met kleedjes, broeken, truien en tops, maar ook nacht- en badkleding, betaalbare borstvoedingskledij en basics. Als enige in België verkoopt Neufmoisbelle.com kledij van de merken Mitmatmama, Torelle, 9Fashion en Emma Jane. Daarnaast vinden zwangere vrouwen bij Neufmoisbelle.com bekende merken zoals Mama Licious, Queen Mum, Noppies, Love2wait, Boob en Amoralia. www.neufmoisbelle.com

Info voor journalisten:

Voor meer informatie, een bezoek aan de winkel of een gesprek met oprichtster Ankie Duis of styliste Annemie De Rijck, neem contact op met: Peculiar PR, Goedele Soetemans, 0494 16 53 78, [email protected].

Praktische informatie Neuf Mois Belle concept store:

Adres: Ninoofsesteenweg 247, 1700 Dilbeek

Open van woensdag tot en met zaterdag, van 10u tot 18u.

Meer informatie en inschrijvingen voor de styling workshops: www.neufmoisbelle.com/de-winkel

PB_Neufmoisbelle.com-concept-store-met-figuuradvies-voor-zwangere-vrouwen_22012013.pdf

Goedele Soetemans

PeculiaR