Katchoo opent pop-up store met leuke regenlaarzen en verrassende paraplu’s op Mechelse Ijzerenleen

Katchoo.be, de webshop met leuke regenlaarzen voor vrouwen en kinderen, opent een eerste pop-up store in winkelstraat Ijzerenleen te Mechelen. Van 4 december tot en met 31 december is de collectie van leuke regenlaarzen ook offline te koop. Het Mechelse duo achter deze online winkel viert hiermee het tweejarig bestaan, en breidt daarom het gamma uit met originele paraplu’s. De Katchoo pop-up store wordt een maand lang dé plek voor leuke regenkledij voor jezelf of als origineel cadeau.

Goedele Soetemans en Kristof Nizet, het duo achter de originele webshop, openen gedurende vier weken een pop-up store in de Mechelse binnenstad. Na twee jaar actief online regenlaarzen te verkopen laat het Mechelse duo hun computer thuis om persoonlijk kennismaken met hun klanten en het concept van leuke regenkledij bekender te maken.

Een aantal hoogtepunten uit de collectie in de Katchoo Pop-Up Store

* Havaianas regenlaarzen: Teenslippers tijdens lente en zomer, regenlaarzen voor herfst en winter!

* Trendy marinelook met de Bristol regenlaarzen van Evercreatures.

* Uberschattige regenlaarsjes voor kinderen!

* Keep Calm and Knit On! Lekker warm rond je been – een brei-het-zelf-kit voor een trendy wollen regenlaarssok!

* Fulton paraplu’s: Hofleverancier van het Britse koningshuis. De trendy birdcage paraplu’s van de Queen en William & Kate vind je ook in de Katchoo Pop-up Store.

* Interieur door Piloot upcycling:

Onder het motto “Turning trash into cash” houden de broer en zus achter Piloot zich bezig met het upcyclen van oude, vaak teloorgegane, producten. De basismaterialen zijn vaak gekregen of gekocht in kringwinkels. Wat je bij Piloot koopt is niet nieuw, het is niet perfect. Het heeft al geleefd en dat mag zichtbaar zijn.  Nieuw is dat Piloot ook voorwerpen die de klant brengt, zal upcyclen. Bijvoorbeeld een kitchy erfstuk, een fout schilderij of een oubollige kast van de overgrootmoeder - deze voorwerpen krijgen dankzij Piloot nieuw leven.

De Katchoo Pop-Up Essentials:

Wat? Pop-up store met de Katchoo wintercollectie & trendy regenaccessoires voor vrouwen en kinderen!

Waar? Ijzerenleen 65, 2800 Mechelen.

Wanneer?
Van 4 tot en met 31 december.

Koopzondagen 15, 22 en 29 december (13u–18u)

Avondshopping op 20 december (tot 21u)

Met dank aan Mest, proeftuinen voor Mechelse starters.